הרטמן קונקט

האנשים :: מכון הרטמן, מכון ישראלי – אמריקאי להגות יהודית, מכשיר ומלמד אלפי תלמידים, עובדי הוראה, רבנים ועוד.

הפרויקט :: תכנון מערכת פנימית לבוגרים והתלמידים של המכון, במטרה לחזק את המעורבות של פעילי הארגון ולשמור על קשר רציף מולם בשגרה.

הפוך
וגם ישר

לכל מוצר דיגיטלי יש 4
שלבים, אלו האתגרים
שעלו בהם הפעם >>

פותחים במחקר :: ריכוז של כל הערוצים שמכון הרטמן פועל בהם, אל מקום אחד.

מאתר תוכן ציבורי מבוסס וורדפרס, דרך מערכות כרטוס לאירועים ומערכות LMS שונות בתוכניות שונות, ועד למאגרים שונים של תוכן פנים ארגוני וכלי אופרציה כדוגמת Salesforce.

מכל אלו רצינו להקים מערכת אחת שתשמש באופן אחיד אנשים ששונים בגיל, רקע, שפה ואפילו תחומי ידע.

צועדים באיפיון :: הטמעה של מערכת חדשה בתרבות ארגונית קיימת וגיוס של עובדי הארגון בכל הרמות ובכל המחלקות להשתמש במערכת.

עולים לעיצוב :: ניהול העיצוב בתוך הצוות.

יוצאים לפיתוח :: חשיבה על הטכנולוגיה, המכון מעוניין לתחזק את המערכת בעצמו לאחר העלייה לאוויר ולכן המערכת צריכה להיות מבוססת טכנולוגיות שהארגון יוכל לתמוך בהם בעתיד (וכמובן בלי שימוש בקוד סגור).

שינויים במסלול

למרות שהגעתי כשהפרויקט ישב על משבצת של וורדפרס, אחרי שלמדתי את הצרכים שלו ואת שאר הנתונים במשוואה, המלצתי שלא ליצור בוורדפרס את הפתרון המלא, אלא להשתמש בו לפתרון חלקי בלבד – בכל הנוגע לניהול ולאגירה של כל התוכן שיווצר במערכת.

הסיבה העיקרית היא הScale, בחזון העתידי המערכת אמורה לשמש עשרות אלפי משתמשים ולכן אין יתרון לוורדפרס כאן, לא בתקציבים ולא באפשרויות.

בנוסף, עניין התוכן במערכת על פניו נשמע המרכזי מבחינת מהות – אך בפועל התממשקויות והתהליכים השונים, וסוגי התוכן עצמו שמגיע ממקורות שונים, דחפו אותי להציע פתרון של פיתוח מערכת מבוססת טכנולוגיות מפורסמות ומתקדמות (Node + React) עם שימוש באינטגרציות מגוונות (ביניהם גם לוורדפרס, תוך שדרוג היכולות).

כך יכולנו ליהנות מיתרון של כל טכנולוגיה, ולבודד כמה שניתן את החסרונות.

קודם אנשים

המשתמשים שבשבילם הקמנו את המערכת >>

01

בוגרים מתוכניות שונות של המכון, בכל העולם ובכל גיל

02

משתתפים בתוכניות הלימוד של הרטמן בהווה

03

תיכוניסטים מהארץ וסטודנטים אמריקאים

04

תלמידים ובוגרים של תוכניות ההכשרה למורים

05

תורמים וחברים בקהילות של בוגרי ותלמידי המכון, בכל העולם

06

רבנים ורבניות מכל הזרמים, תלמידים ובוגרים בתוכניות, שותפים לדרך ולחזון

בסוד העניינים

יחד עם מכון הרטמן, מכון ישראלי – אמריקאי להגות יהודית, שמכשיר ומלמד אלפי תלמידים, רבנים, עובדי הוראה ועוד, הצוות לפרויקט הורכב מ4 חלקים.

א :: אנשי מערכות מידע של הארגון, בראשות הCIO

ב :: מנהל מוצר ומנהל פרוייקט מחברת ERG

ג :: אנוכי בתור מומחה וורדפרס, איש UX ומנהל של צוות הפיתוח

ד :: צוות הפיתוח של חברת קמביום מירוחם

כדי לצפות במערכת רק צריכים לדפדף בחיצים שמעל.

( 00:00 )

אני מעריך סקרנות, אז הנחתי כאן כפתור לסקרנים ›

מבט פנימה

חלק מאלו שהייתי ועודני שותף לדרך שלהם ::

האנשים :: מכון הרטמן, מכון ישראלי – אמריקאי להגות יהודית, מכשיר ומלמד אלפי תלמידים, עובדי הוראה, רבנים ועוד.

הפרויקט :: תכנון מערכת פנימית לבוגרים והתלמידים של המכון, במטרה לחזק את המעורבות של פעילי הארגון ולשמור על קשר רציף מולם בשגרה.

הפוך וגם ישר

לכל מוצר דיגיטלי יש 4 שלבים,
אלו האתגרים שעלו בהם הפעם >>

פותחים במחקר :: ריכוז של כל הערוצים שמכון הרטמן פועל בהם, אל מקום אחד.

מאתר תוכן ציבורי מבוסס וורדפרס, דרך מערכות כרטוס לאירועים ומערכות LMS שונות בתוכניות שונות, ועד למאגרים שונים של תוכן פנים ארגוני וכלי אופרציה כדוגמת Salesforce.

מכל אלו רצינו להקים מערכת אחת שתשמש באופן אחיד אנשים ששונים בגיל, רקע, שפה ואפילו תחומי ידע.

צועדים באיפיון :: הטמעה של מערכת חדשה בתרבות ארגונית קיימת וגיוס של עובדי הארגון בכל הרמות ובכל המחלקות להשתמש במערכת.

עולים לעיצוב :: ניהול העיצוב בתוך הצוות.

יוצאים לפיתוח :: חשיבה על הטכנולוגיה, המכון מעוניין לתחזק את המערכת בעצמו לאחר העלייה לאוויר ולכן המערכת צריכה להיות מבוססת טכנולוגיות שהארגון יוכל לתמוך בהם בעתיד (וכמובן בלי שימוש בקוד סגור).

טוטאלי וגם ניטרלי

למרות שהגעתי כשהפרויקט ישב על משבצת של וורדפרס, אחרי שלמדתי את הצרכים שלו ואת שאר הנתונים במשוואה, המלצתי שלא ליצור בוורדפרס את הפתרון המלא, אלא להשתמש בו לפתרון חלקי בלבד – בכל הנוגע לניהול ולאגירה של כל התוכן שיווצר במערכת.

הסיבה העיקרית היא הScale, בחזון העתידי המערכת אמורה לשמש עשרות אלפי משתמשים ולכן אין יתרון לוורדפרס כאן, לא בתקציבים ולא באפשרויות.

בנוסף, עניין התוכן במערכת על פניו נשמע המרכזי מבחינת מהות – אך בפועל התממשקויות והתהליכים השונים, וסוגי התוכן עצמו שמגיע ממקורות שונים, דחפו אותי להציע פתרון של פיתוח מערכת מבוססת טכנולוגיות מפורסמות ומתקדמות (Node + React) עם שימוש באינטגרציות מגוונות (ביניהם גם לוורדפרס, תוך שדרוג היכולות).

כך יכולנו ליהנות מיתרון של כל טכנולוגיה, ולבודד כמה שניתן את החסרונות.

קודם אנשים

המשתמשים שבשבילם הקמנו את המערכת >>

01

בוגרים מתוכניות שונות של המכון, בכל העולם ובכל גיל

02

משתתפים בתוכניות הלימוד של הרטמן בהווה

03

תיכוניסטים מהארץ וסטודנטים אמריקאים

04

תלמידים ובוגרים של תוכניות ההכשרה למורים

05

תורמים וחברים בקהילות של בוגרי ותלמידי המכון, בכל העולם

06

רבנים ורבניות מכל הזרמים, תלמידים ובוגרים בתוכניות, שותפים לדרך ולחזון

בסוד העניינים

יחד עם מכון הרטמן, מכון ישראלי – אמריקאי להגות יהודית, שמכשיר ומלמד אלפי תלמידים, רבנים, עובדי הוראה ועוד, הצוות לפרויקט הורכב מ4 חלקים.

א :: אנשי מערכות מידע של הארגון, בראשות הCIO

ב :: מנהל מוצר ומנהל פרוייקט מחברת ERG

ג :: אנוכי בתור מומחה וורדפרס, איש UX ומנהל של צוות הפיתוח

ד :: צוות הפיתוח של חברת קמביום מירוחם

כדי לצפות במערכת רק צריכים לדפדף בחיצים שמעל.

<< >>

( 00:00 )

אני מעריך סקרנות, אז הנחתי כאן כפתור לסקרנים ›

מבט פנימה

טל פלורנטין
מומחה UX ומנכ״ל Summurai
מילים מעמית :: קרוב לעשור שכל שאלה טכנולוגית מגיעה אליי, עבדנו מול לקוחות שונים יחד וכיום אני חלק מהצוות הטכנולוגי בחברה של טל – Summurai.

למצוא מפתח זו משימה לא פשוטה, אבל למצוא מפתח שהתשובה העיקרית שלו היא "כן" ולא "לא" או "אי אפשר" – זו כבר משימה כמעט בלתי אפשרית.

לאורך התקופה עמית מימש בהצלחה רבה כל פנטזיית חוויית משתמש שהיתה לי (ומי שמכיר יודע שיש לי הרבה פטנזיות חוויית משתמש לא טריוויאליות בכלל…).

עמית מקצוען אמיתי, איכותי, מסביר פנים ומאד נעים לעבודה וחשוב מכל – אמין שיודע לעמוד מאחורי המילה שלו.

איך מצליחים לשמור על היסטוריה של מאות שנים?

הספריה הלאומית פנו אליי עם בסיס הפרויקט, ויחד הקמנו את ספרדתא, מערכת לאיסוף נתונים על כתבי יד יהודיים מהמאה ה16 והלאה.

הפרויקט החל בצורה ידנית בשנות השישים ע״ פרופסור מלאכי בן אריה, שגם כעת העבודה התנהלה מולו.

אייל לוי – תמם
מנהל מעבר דיגיטלי בספריה הלאומית
מילים מעמית :: 5 שנים עבדתי עם הספריה על פרוייקטים מגוונים שכללו תהליכי איפיון, עיצוב ופיתוח. מול אייל ניהלתי צוות פיתוח שהחליף את אתר הבית הקטלוגי שלהם.

Amit is an exceptional professional. It's hard and even rare to find a service provider that cares about your project just like you do.

Amit commitment makes you feel you have a partner who really wants your organization to succeed.

As the Head of Digital Projects at the NLI, I met a true processional, expert in his field and above all a person you can go the extra-mile with.

איך מצליחים לשמור על קשר עם בוגרים ופעילים?

מכון הרטמן הגיעו אליי עם תוכנית להקמת מערכת פנים-ארגונית כיועץ וורדפרס, בסופו של דבר שמשתי בנוסף גם כאיש הUX וראש צוות פיתוח 

מכון הרטמן :: מכון ישראלי-אמריקאי להגות יהודית,
מכשיר ומלמד אלפי תלמידים, עובדי הוראה, רבנים ועוד.

מירב אורן
יזמית ומנכ״לית מסעדות פתוחות
מילים מעמית :: מעל 6 שנים שאני מטפל בכל ההחלטות הטכנולוגיות שהפסטיבל נתקל בהם. ניהלתי ופיתחתי 2 אתרים בינ״ל שכללו קטלוג אירועים, כרטוס ורשימות המתנה.

עבדתי (ועודני עובדת) עם עמית וצוות Websuit על פרוייקט לא קטן.

לא הכרנו לפני תחילת העבודה, אבל שמחתי למצוא צוות מפתחים מקצועי, תקתקן, אנשים שיודעים את העבודה.

במהלך הפרויקט המשותף שלנו היו כמה עיכובים בהעלאתו לאוויר, אך לשמחתי מצאתי מישהו ממול שהוא קודם כל בן אדם, שלא נרתע להתגמש לעבר הלקוח ויעשה מה שהוא יכול למען הצלחת הפרויקט. מומלץ בחום!

איך מצליחים לשמור על קשר עם בוגרים ופעילים?

מכון הרטמן הגיעו אליי עם תוכנית להקמת מערכת פנים-ארגונית כיועץ וורדפרס, בסופו של דבר שמשתי בנוסף גם כאיש הUX וראש צוות פיתוח 

מכון הרטמן :: מכון ישראלי-אמריקאי להגות יהודית,
מכשיר ומלמד אלפי תלמידים, עובדי הוראה, רבנים ועוד.

חלק מאלו שהייתי ועודני שותף לדרך שלהם ::